Gå til indhold

Velkommen til Danskpoplife

DPL er du ny ? Så læs Reglerne ! Velkommen til DPL vi inviteret dig til at læse Serveren Regler. Hvis du ikke har gjort det så gør det nu !

Gå til Regler
Nyheder
Sign in to follow this  
ZorasDK

Flyt garagen tilbage

Recommended Posts

Jeg synes det ville være fedt hvis i kunne flytte fællesgaragen tilbage. Der var altid noget at lave, fordi alle var samlet på et sted. Der hvor garagen ligger nu er der ingen der holder (fordi der ikke er plads), hvilket gør at alle spreder sig over det hele på mappet.

Det er bare min mening, men jeg er sikker på at der er mange der vil "agree" med hvad jeg siger.

• Like 1

-1 da det er uoriginalt.

- Vi burde finde et andet sted end der hvor det er placeret nu, ja.

Men mener dog ikke den skal tilbage til der hvor det var førhen, da alle andre Servere har det. Man må gerne være lidt speciel i nogle ting.

+1

-Ser nærmest aldrig folk mere. Kun når de eftersættes, til røverier, eller drifter rundt i byen for næsen af politiet. Ville være fedt med enten en ny garage ved gamle garage (så der er 2), eller at den ved jobcenteret blev flyttet til gamle garage.

Man mødes jo nærmest aldrig mere og snakker, kun når folk ligger døde. Vi skal have nogle flere forsamlingssteder, få noget bedre RP end bare rene bandekrige, skyderier og eftersættelser! :P

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this